Rusofob Anton Blagin – Lovelyman111 — LiveJournal. Kremlowscy Żydzi „nie zauważają” antysemityzmu Putina A Blagin VKontakte

Oryginał wzięty z sofya1444 u rusofoba Antona Blagina

Dokonałem dla siebie dość nieprzyjemnego odkrycia. Okazuje się, że Anton Blagin, który zaciekle broni narodu rosyjskiego przed machinacjami żydowskimi, jest jednocześnie rusofobem! I ogólnie kompletny idiota.
Jednak oceńcie sami.

http://blagin-anton.livejournal.com/458237.html
WIERZĄCY - nowy gatunek homo sapiens? A może to rodzaj schizofrenii?
29 maja 2014 o godzinie 12:55

Wierzący zostali spaleni żywcem na lotnisku w Doniecku

Wicepremier DRL Andriej Purgin powiedział, że na terenie lotniska w Doniecku leżą zwłoki wiernych, którzy przybyli, aby spróbować pogodzić walki,— – relacjonuje Izwiestia.

Dlaczego stawiam pytanie w ten sposób: „Czy wierzący to nowy gatunek homo sapiens, czy też jest to rodzaj schizofrenii?”
PONIEWAŻ w tym przypadku rzeczywiście mieliśmy do czynienia ze schizofrenią, która rozwinęła się w wyniku odejścia człowieka ze świata rzeczywistości do świata snów i fantazji religijnych.

Z takim samym sukcesem ci WIERZĄCY mogliby spróbować zatrzymać pociąg kolejowy jadący z pełną prędkością. Przypuszczam, że wynik byłby taki sam.
Z ich strony doszło do całkowitego zlekceważenia głosu rozsądku, dzięki którego obecności u ludzi nasz gatunek nazywany jest homo sapiens!
Normalny, zdrowy na umyśle człowiek, jadąc na ryby, zabiera ze sobą wędki, a na polowanie – broń.
Ci sami ludzie, gromadzący się na tzw. „procesji religijnej”, całkowicie przymykali oczy na straszliwe zbrodnie, których dopuścił się już nowy rząd w Kijowie, w szczególności na umyślne
płonąc żywcem cywilów w Odessie, 2 maja 2014 r. Kiedy to już miało miejsce, branie sztandarów (sztandrów kościelnych) zamiast broni jest idiotyzmem w najwyższym tego słowa znaczeniu.

UWAGI

Śmierć niektórych jest często podawana jako podbudowa dla innych! Na przykład w wojsku prawie każda linijka Regulaminu jest pisana czyjąś krwią. Często śmierć nie następuje w bohaterskiej bitwie, ale w wyniku absurdalnego wypadku, zaniedbania lub bezmyślności tego czy innego żołnierza lub oficera. Takich tragicznych przypadków w naszej historii są tysiące. Tutaj, na lotnisku w Doniecku, miał miejsce kolejny incydent z kategorii „absurdalnej śmierci”. Napisałem notatkę dla zbudowania innych. Nie bądźcie idiotami!!! Nie używaj ikon na czołgach! Idź z granatnikami. Masz do czynienia z faszystowską juntą, która już zapowiedziała, że ​​zabije cię bez litości!
majdan_banan

Całkowicie zgadzam się, że nie ma potrzeby przeciwstawiać się uzbrojonym łajdakom z ikonami, ale po co nazywać wszystkich wierzących schizofrenikami? Rozmawiałem dziś z księdzem Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej, który w przeciwieństwie do wielu fotelowych bojowników i patriotów jest szczególnie zaangażowany w pomoc mieszkańcom Południowego Wschodu. Czy jest schizofrenikiem?
Kochani, dopóki nie nauczymy się być razem i szanować przekonań naszych sąsiadów, nie będzie to miało sensu.


wydaje się, że jest tu jeszcze jeden niuans, po prostu niesamowity
te. dzień wcześniej rozstrzeliwali więźniów, to jest źle, ale kiedy spalili wierzących (przyznaję, nadal nie mogę tego zrozumieć, podobno nie spalili ich, ale rozstrzelali, nikt nie widział pracy miotaczy ognia) cóż to była za piekielna zbrodnia!
sofya1444

Cóż z ciebie za stworzenie!

sofya1444
Anton, jesteś szalony!

Nie tańczy się nawet na kościach, tańczy się na ciałach, na niepochowanych ciałach rosyjskich prawosławnych. Gniew, z jakim ich atakujesz, jest przerażający. Jak pies na łańcuchu!
Zostawcie Rosjan w spokoju, róbcie to co kochacie - potępiajcie Żydów i nie ważcie się dotykać Rosjan ich religią!!!
Twoje działania są przejawem skrajnej podłości! Jesteście gorsi niż wszyscy Żydzi razem wzięci: wdarliście się do rosyjskiego świata, zdobyliście jego zaufanie swoimi tekstami o syjonizmie i zaczęliście robić gówno? Niech cię!

blagin_anton

Specjalnie dla Ciebie, Sofio:
maidan_banan: Jaki jest sens tego antyreligijnego głupiego nonsensu?
Autorze, miej szacunek dla zmarłych, miej szacunek dla milionów wierzących rodaków.
Jeśli nie masz zielonego pojęcia o teologii, wierze i religii, nie ma potrzeby pokazywać swojej głupoty.

blagin_anton: Śmierć niektórych jest często podawana innym jako podbudowa! Na przykład w wojsku prawie każda linijka Regulaminu jest pisana czyjąś krwią. Często śmierć nie następuje w bohaterskiej bitwie, ale w wyniku absurdalnego wypadku, zaniedbania lub bezmyślności tego czy innego żołnierza lub oficera. Takich tragicznych przypadków w naszej historii są tysiące. Tutaj, na lotnisku w Doniecku, miał miejsce kolejny incydent z kategorii „absurdalnej śmierci”. Napisałem notatkę dla zbudowania innych. Nie bądźcie idiotami!!! Nie używaj ikon na czołgach! Idź z granatnikami. Masz do czynienia z faszystowską juntą, która już zapowiedziała, że ​​zabije cię bez litości!

maidan_banan: Całkowicie się zgadzam, że nie ma potrzeby przeciwstawiać się uzbrojonym łajdakom z ikonami, ale po co nazywać wszystkich wierzących schizofrenikami? Rozmawiałem dziś z księdzem Rosyjskiego Kościoła Prawosławnego, który w przeciwieństwie do wielu fotelowych bojowników i patriotów jest szczególnie zaangażowany w pomoc mieszkańcom SE. Czy jest schizofrenikiem? Kochani, dopóki nie nauczymy się być razem i szanować przekonań naszych sąsiadów, nie będzie to miało sensu.
Wszyscy martwimy się o Donbas, ale większość tamtejszych ludzi to wierzący i prawosławni, więc przeczytali Twój post i co z tego? Powiedzą, po co nam, do cholery, Rosja.

blagin_anton: Po pierwsze, nie nazywam wszystkich wierzących schizofrenikami! Jest to zasadniczo. Aby rozjaśnić sytuację, w tekście publikacji umieściłem nawet krótką notatkę Wlerija Skurlatowa: „Kto jest wierzący, a kto nie”. Po drugie, uważam, że zdrowi wierzący powinni oddzielić się od osób chorych na schizofrenię. Jak słusznie mówi rosyjskie przysłowie, lepiej stracić z mądrym, niż znaleźć z głupcem. Ponadto, jak ustalili eksperci medyczni, schizofrenia jest chorobą zakaźną.

sofya1444

Nie znasz lub nie chcesz znać historii narodu rosyjskiego.
Czy się to komuś podoba, czy nie, od tysiącleci Rosjanie, wszyscy bez wyjątku Rosjanie, są na łonie Cerkwi prawosławnej. Jeśli jesteś Rosjaninem, to wszyscy twoi przodkowie też.
Wiara prawosławna w takiej postaci, w jakiej istnieje obecnie, jest chrześcijaństwem dalekim od formy, w jakiej niegdyś dotarła na Ruś.
Pod wpływem jasnej rosyjskiej duszy przeszła znaczące zmiany. Wiara ta została z trudem zdobyta przez lud, stała się jej integralną częścią i z tą wiarą naród rosyjski żył od urodzenia do śmierci. Z tą wiarą pracował, walczył i umierał za swoją Ojczyznę. W trudnych czasach naród rosyjski zarówno wcześniej, jak i teraz zwraca się do Boga i tylko od Niego znajduje siłę i pocieszenie.
Wczoraj wierzący naród rosyjski z imieniem Boga na ustach wyszedł bez broni na spotkanie wroga w nadziei, że uda mu się go napomnieć, jak to od dawna jest w zwyczaju naszego narodu. Teraz leżą martwi i wciąż żywi, ale umierają, ponieważ pomoc nie może do nich przyjść. Czy to nie jest wyczyn dokonany w imieniu waszego ludu?
Jakim bezdusznym złoczyńcą trzeba być, żeby narzekać na słuszność swojej wiary właśnie teraz, kiedy umierają! I nazywanie ich, umierających właśnie teraz z powodu ran, właśnie w tej chwili w świętej sprawie, schizofrenikami!
Brak mi słów. Jestem zdumiony, zawiedziony, widzę szatana na Twojej twarzy! Odmawiam ci prawa nazywania siebie Rosjaninem. Zdrajca jest gorszy niż wróg!

sofya1444

Kiedy niepochlebnie wypowiadałem się na temat krzywiących się młodych kobiet przedstawiających czarownice, które fotografowałeś http://blagin-anton.livejournal.com/456716.html, jakże byłeś oburzony!

Jednocześnie nie rozumiecie mojego oburzenia w odpowiedzi na waszą szatańską złośliwość wobec ludzi, którzy przyszli do wroga nie z bronią, ale słowem w nadziei na zatrzymanie potwornego rozlewu krwi i którzy dzisiaj, teraz umierają w agonii narodu rosyjskiego. W czym jesteście lepsi od banderowców? Oni torturują i zabijają fizycznie, wy obrażacie i staracie się zabić słowami. Jakże trzeba nienawidzić swoich ludzi, jakie trzeba mieć ślepe i złe serce, żeby w tak tragicznym momencie kpić, ironizować i moralizować!
Rzeczywiście, tajemnica zawsze staje się jasna. Jesteś nie tylko antysemitą, ale także notorycznym rusofobem, swego rodzaju graczem na polu zaprzeczania wszystkiemu i wszystkim, czystszym niż jakikolwiek liberał. Najważniejszą rzeczą, która Cię wyróżnia, która wyprowadza Cię poza ramy Rosjanina, poza ramy osoby w ogóle, jest to, że NIE URUCHAMIASZ! Gry suczek z rozpostartymi palcami udającymi czarownice są dla ciebie bardziej interesujące; publikujecie ich zdjęcia w magazynie właśnie wtedy, gdy rosyjscy prawosławni wykrwawiają się na śmierć na ulicach ukraińskich miast. Brawo, mistrzu! Demony ci klaszczą!

blagin_anton

Niech ci będzie wiadome, Sofio, że w chwili tragicznej zwyczajem jest nawet strzelać do zdrajców (spośród swoich) i przekonywać głupców ciosami pięści i kopniakami. Bo przed głupcami też nie ma ucieczki, oni są wszechobecni. Zgodnie z przykazaniem Chrystusa z Kazania na Górze, słowo pastora powinno być także żrące i bardzo słone, jeśli wymagają tego okoliczności. Podczas wojny, ponieważ już się toczy, czasami trzeba mocno uderzyć słowami, aby ustawić mózg na miejscu. A jeśli to zrobiłem, to znaczy, że było to konieczne ze względów edukacyjnych. Wściekły żołnierz walczy mocniej! Możesz więc wyładować na mnie osobiste pretensje, ale nie sądzę, że zrobiłem coś złego.

sofya1444

Było to konieczne do celów edukacyjnych =

Kim jesteś, przepraszam?
Skąd pomysł, że można edukować LUDZI?
Czego możesz go nauczyć, obojętny człowieku?
Czytałem w Waszym czasopiśmie, że podajecie się za ideologa całej Rusi i nawet pisaliście w tej sprawie do Putina. Czy brzegi zostały całkowicie utracone?
Nawet nie zrozumiałeś, że oczerniając ortodoksyjnych Rosjan, zdewaluowałeś całą swoją twórczość? Jesteście bankrutami w opinii publicznej. Czas więc zmienić pole działania i w końcu zająć się fotografowaniem młodych kobiet.
blagin_anton

Jeśli coś Ci nie pasuje, a tym bardziej irytuje, lepiej szybko i po cichu rozejść się swoimi drogami i zapomnieć drogę do siebie. Myślę, że tak. A może chcesz skandalu? Widziałem już Twoją notatkę na mój temat. Masz rację. Pożegnanie! sofya1444

Nie udzieliłeś bezpośredniej odpowiedzi na bezpośrednie pytanie. Co w zamian? Jaką wiarę, jaką ideologię zamierzacie zaproponować ludziom, odmawiając im prawosławia?

sofya1444

Idźcie cicho swoimi drogami i zapomnijcie o drodze do siebie =
Coś, czego nie zauważyłem, to to, że stosujesz się do tej rady w sprawach walki z syjonistami. Nie sądzę, żeby byli zachwyceni Twoim pisaniem, ale ciągle powracasz do tego tematu. Możesz walczyć ze swoim przeciwnikiem, ale odmawiasz tego innym? Dla mnie w tym przypadku jesteś przeciwnikiem nie mniejszym, ale w większym stopniu, niż oni dla ciebie.
Swoją drogą, na zaprzeczeniu nie da się zbudować żadnej ideologii; herb próbował tego i skończyło się to krwią. Na co liczycie: że cały naród radziecki zjednoczy się w nienawiści do syjonistów i to będzie ich jedyne spoiwo? Gdzie jest ten pozytywny moment? Jak myślisz, czyich przykazań powinno przestrzegać rosyjskie bydło, porzucając prawosławie?
Czy nie sądzicie, że wykorzystując fakt, że ortodoksi nie wdają się w kłótnie, a po prostu idą swoją drogą, nie sądzicie, że niepotrzebnie zaszaleliście w atmosferze bezkarności?

(Anonimowo)
Niezależnie od tego, czy komuś się to podoba, czy nie

Wyjaśnij, dlaczego trzymasz się czegoś, co nie pomaga?
No cóż, oto nasza ulubiona grabia, jesteśmy do niej przyzwyczajeni i dlatego będziemy na nią deptać raz po raz, przez pokolenia, trzymając się czyichś błędów, znowu nadepniemy na grabie i dostajemy w czoło? A czy jesteśmy już przyzwyczajeni do uderzeń w głowę ulubionymi grabiami?
Wyjaśnij, jeśli przez wieki modlimy się do Boga, prosimy o pomoc, ale nie ma ratunku i umieramy przez wieki, po co podążać starą drogą, powtarzając błędy naszych przodków. Czy te procesje religijne pomogły komukolwiek w historii? pistolet jest o wiele bardziej skuteczny. Nie znudzi ci się uderzanie policzków. Fanatycy dlatego nazywają tę chorobę ortodoksją mózgu, a także chrystozą mózgu.
Tak, przynajmniej nazwijcie ich stworzeniami, skoro tacy wierzący maszerują w procesji do następnego świata, tęsknili tam za tobą od dawna. Apostołowie Petrusha i Pawlusha spotkają się z tobą u bram nieba. Poproś o błogosławieństwo kapłana , otrzymać krzyż na czole i tupnąć.

sofya1444
O ile rozumiem, jesteś osobą niewierzącą. Nikt Ci tego nie robi, nikt Ci nie przeszkadza, więc po prostu wpadaj dla swojego zdrowia. Dlaczego patrzysz przez płot? Dlaczego staracie się głosić wśród wierzących? Sami dowiedzą się, jak żyć i za co umrzeć bez ciebie. Lepiej zajmij się swoją duszą. Jednak o co mi chodzi, zaprzeczasz jego istnieniu!

Maszerujcie w procesji do następnego świata, już dawno za Wami tęsknili =
Czy zrozumiałeś co powiedziałeś? Życzyłeś śmierci stu milionom prawosławnych Rosjan. A kim jesteś po tym?

sofya1444

http://blagin-anton.livejournal.com/456 716.html
Czy uważasz te czarownice, które osobiście sfotografowałeś, za alternatywę dla ortodoksji?
Czy jesteś sekciarzem? satanista?
Co za nędza!

blagin_anton

Sofio, uspokój się! Najwyraźniej należysz do tych „ortodoksyjnych” ludzi, którzy są gotowi rozerwać na strzępy inną osobę, która nie podziela twoich przekonań! Kiedy człowieka ogarnia gniew, diabeł przejmuje kontrolę nad jego umysłem! Teraz mówi w twoim języku.
Nagle nazywasz ludzi, których nie znasz, „czarownicami”. W jaki sposób?!

Czy są alternatywą dla prawosławia? - pytasz. Oczywiście nie. To był teatr plenerowy. TEATR! Czy teraz zaatakujecie wszystkich artystów, którzy grają coś złego?

Jeszcze raz o alternatywie dla prawosławia. Spróbuj rozumować. Alternatywą dla Prawdy jest kłamstwo. Co więcej, jeśli Prawda w każdej kwestii jest JEDNA, zawsze JEDNA, wówczas kłamstwo ma wiele opcji.

Dziś w Kijowie Kościół stoi po przeciwnych stronach barykad. Jak to możliwe, skoro jest tylko jedna Prawda???

Jest to możliwe wyłącznie dlatego, że obecnie w żadnym kościele nie ma Prawdy. Wszędzie kłamie w większym lub mniejszym stopniu!

sofya1444

Najwyraźniej należysz do tych „ortodoksyjnych” ludzi, którzy są gotowi rozerwać na strzępy inną osobę, która nie podziela twoich przekonań!=
Nie przesadzaj! Oczywiście nie obchodzi mnie, jakie masz przekonania. ALE! Nie obchodzi mnie wcale, kiedy zniesławiają religię prawosławną, którą do dziś wyznaje ponad 80% Rosjan.
Złapawszy schizmatyków kijowskich, atakujecie całe prawosławie. Po co? Co możesz zaoferować w zamian? Te twoje wspaniałe młode damy to czarownice? Niepogaństwo, sformułowane w biurach Departamentu Deputowanych Stanu i wprowadzone za jego pieniądze przez Lewicowców i Spółkę? Albo darwinizm, który na ogół zaprzecza, że ​​człowiek ma duszę?
Czy nie rozumiecie, że tymi oszczerstwami na temat religii waszego ludu gracie na korzyść syjonistów, których tak nienawidzicie? Dzielenie stada jest dla nich korzystne, a ty im w tym pomagasz. Z jakiego powodu to robisz? Przez bezmyślność czy złe zamiary?

(Anonimowo)

Sofia, jesteś naiwna!

Przebywają tu wszyscy Żydzi Internetu: rywalizują w niszczeniu głupich gojów Moskwy. Ten sam projekt żydowski co „Zarubezhom”
... Żydzi są jak rybacy sportowi, gojów łapią niemal na każdą przynętę i jak ryby gryzą wszystko, od zwykłego chleba po nowoczesne przynęty syntetyczne („Nie będzie rehabilitacji ani Antyarchipelagu”)
Major Pietrow

Sophia, dlaczego się tak martwisz? Anton całkiem słusznie powiedział, że przeciwko najemnikom i draniom, którzy już palili i truli ludzi żywcem, którzy odcięli ręce księdzu, którzy odcięli wodę na Krym, którzy nie wpuścili dzieci SE do Artka, którzy odmówili pomocy humanitarnej pomocy Rosji, która bombarduje dzielnice mieszkalne, jest już PÓŹNO na wywieszanie transparentów. Nadszedł czas, aby chwycić za miecz lub pobłogosławić swoich wojowników w bitwie, lub pójść do kościoła i modlić się, modlić się, modlić się. I nie schodź poniżej 100% śmierci ku uciesze swoich wrogów.

Wydaje mi się, że bardziej odpowiednia byłaby Twoja energia w wypowiedziach na temat Gundiajewa, który pospieszył z gratulacjami dla drania „zwycięstwa”, zdradzając w ten sposób męczenników Odessy. A wszystko w imię zachowania parafii. A może istnieje choć jedna rozsądna wersja takiego czynu?

Nie do niego należy decyzja, czy jest już za późno, aby wyjść ze sztandarami. Niech zajmuje się swoimi sprawami, a nie próbuje uczyć ludzi. I w żadnym wypadku nie powinien był go obrażać. Co więcej, w tak tragicznym momencie.
Osoba ta znajduje się poza Kościołem i nie jest jej rolą pełnić w nim rolę pasterza. Jest tam obcy. Nieznajomy przechodzień, który świadomie wybrał tę ścieżkę. Więc niech to minie.
I, jak rozumiem, wam, którzy nie macie nic wspólnego z prawosławiem, również nie musicie tłumaczyć, co i kiedy powinni robić rosyjscy prawosławni. Lepiej skomponować coś dla siebie na własną okazję. Nikt Ci nie zabrania tego robić. Rób co chcesz, ale dla ciebie dziwny dom Nie ingeruj w swój statut.
=Twoja energia byłaby bardziej odpowiednia=
Jestem na tyle dorosłą dziewczyną, że sama mogę decydować, gdzie skierować swoją energię. Dlaczego zacząłeś mnie tego uczyć? Kim jesteś, że ciągle doradzasz ludziom, jak powinni myśleć i jak postępować? Dla innych jesteś nikim. Jedyne, co możesz zrobić, to oczerniać innych. To jest złe, zadbaj lepiej o siebie i osądź siebie, swoją ukochaną osobę. Zostaw ortodoksję w spokoju, nic ci do tego!
Swoją drogą, gdy będziesz chciał jeszcze raz poruszyć ten temat, pamiętaj, że to jest Wiara stu milionów ludzi w samym tylko naszym kraju. Czy jesteś zmęczony odgrywaniem roli mopsa szczekającego na słonia? sofya1444

Jestem żołnierzem Chrystusa, wojownikiem armii Chrystusa!=
Cóż, żołnierz i żołnierz, cóż, wojownik i wojownik. Takich wojowników jest wielu: Świadkowie Jehowy, białe bractwo, Wissarion, co drugi Cygan, Mormoni, zielonoświątkowcy, baptyści, chlistyści itp., itd.
Proszę bardzo: stwórz swój własny kościół, wyrażaj swoją doktrynę, zdobądź wyznawców, przynajmniej te bardzo młode damy, których pazury widzieliśmy na Twoich zdjęciach. Znowu stali bywalcy Twojego magazynu. Więc głoś wśród nich. Wszyscy schizmatycy tak robią, nie jesteś pierwszy. Kto wie, nagle sto milionów rosyjskich prawosławnych, zszokowanych prawdą, którą odkryłeś, naprawdę rzuci się do twojej sekty?
ALE! Nie poszedłeś tą drogą! Nie mając nic do zaoferowania cierpiącej publiczności, po prostu biegasz wokół Kolosa i skubasz jego ścięgna. Co więcej, nazywacie wierzących głupcami, schizofrenikami i idiotami. To nie jest metoda! W ten sposób nie odniesiesz sukcesu.
Współczuję Ci.

blagin_anton

Odpowiadam na Twoje pytanie: „Jak myślisz, czyich przykazań powinno przestrzegać rosyjskie bydło, porzucając prawosławie?”

Aby nie być NIE MOŻNA, trzeba wrócić do wiary swoich Przodków. Starożytna wiara słowiańska jest wiarą pogańską z własnymi rytuałami, tradycjami i świętami. Zaakceptowaliście żydowskie tradycje, rytuały i święta, które nazywacie PRAWIDŁOWOŚCIĄ i twierdzicie, że pochodzą od Chrystusa! Niech ci to będzie znane. Tylko jedna modlitwa przyszła do nas od Chrystusa: OJCZE NASZ, wszystko inne pochodzi od Żydów!

Raduj się i baw, że żyjesz według kanonów żydowskich, skomponowanych dla Ciebie zaledwie kilka wieków temu!

Najlepszym niewolnikiem jest ten, który raduje się w swoich łańcuchach i nie może bez nich żyć.

Chrystus wprowadził do świata żydowskiego walkę z potężnymi Żydami. A ten, kto podąża tą drogą, może nazywać siebie jedynie chrześcijaninem. Wszyscy inni, którzy nazywają siebie takimi, są łajdakami!

11 Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić czoła zakusom diabła,
12 Bo nie walczymy z ciałem i krwią, ale z księstwami, z mocami, z władcami ciemności tego świata, z duchowymi siłami niegodziwości na wyżynach.
13 W tym celu przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić czoła złemu dniu i po dokonaniu wszystkiego ostać się.
14 Stójcie więc, przepasawszy biodra prawdą i przywdziewając napierśnik sprawiedliwości,
15 I obuwszy nogi, aby przygotować ewangelię pokoju;
16 A przede wszystkim weźcie tarczę wiary, dzięki której będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste strzały Złego;
17 Weźcie też hełm zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże.

sofya1444

Wiara starożytna słowiańska - Wiara pogańska z jej rytuałami, tradycjami i świętami =
Czy to jest wiara wymyślona pod Arnautską, ostemplowana przez Departament Stanu i wprowadzona za jego pieniądze przez Lewaszowitów? Mam gdzieś w moim magazynie zdjęcie Lewaszowa w uścisku z Rockefellerem seniorem. W razie czego mogę wysłać na pamiątkę.
A jak twoja wiara w PAGAŃSTWO ma się do twojego twierdzenia, że ​​jesteś wojownikiem Chrystusa? Jakiś problem! Zapytam jeszcze raz: Czego chcesz? Żeby Cerkiew prawosławna nie służyła już narodowi rosyjskiemu? Nie będzie działać! W ciągu tysiąca lat za bardzo wrosło w społeczeństwo; jego rytuały stały się obowiązkowe dla prawie każdego, niezależnie od tego, czy dana osoba jest członkiem kościoła, czy nie. W trudnych chwilach każdy kieruje swoje myśli i duszę ku Jezusowi Chrystusowi i czerpie od Niego siłę do przetrwania kłopotów oraz wolę działania.
=Chrystus przyniósł światu żydowskiemu walkę z potężnymi Żydami=
Walka o prawa pracownicze była daleka od głównej myśli doktryny Chrystusa, nie zmyślajcie. Mówił wtedy o czymś innym.
Muszę zauważyć, że jesteś dość dojrzały jak na przywódcę sekty: obecna jest niezbędna retoryka i pasja, więc działaj! Najpierw zdecyduj o swoich preferencjach: neopogaństwo czy neochrześcijaństwo?

Dokonałem dla siebie dość nieprzyjemnego odkrycia. Okazuje się, że Anton Blagin, który zaciekle broni narodu rosyjskiego przed machinacjami żydowskimi, jest jednocześnie rusofobem! I ogólnie kompletny idiota.
Jednak oceńcie sami.

http://blagin-anton.livejournal.com/458237.html
WIERZĄCY - nowy gatunek homo sapiens? A może to rodzaj schizofrenii?
29 maja 2014 o godzinie 12:55

Wierzący zostali spaleni żywcem na lotnisku w Doniecku

Wicepremier DRL Andriej Purgin powiedział, że na terenie lotniska w Doniecku leżą zwłoki wiernych, którzy przybyli, aby spróbować pogodzić walki,— – relacjonuje Izwiestia.

Dlaczego stawiam pytanie w ten sposób: „Czy wierzący to nowy gatunek homo sapiens, czy też jest to rodzaj schizofrenii?”
PONIEWAŻ w tym przypadku rzeczywiście mieliśmy do czynienia ze schizofrenią, która rozwinęła się w wyniku odejścia człowieka ze świata rzeczywistości do świata snów i fantazji religijnych.

Z takim samym sukcesem ci WIERZĄCY mogliby spróbować zatrzymać pociąg kolejowy jadący z pełną prędkością. Przypuszczam, że wynik byłby taki sam.
Z ich strony doszło do całkowitego zlekceważenia głosu rozsądku, dzięki którego obecności u ludzi nasz gatunek nazywany jest homo sapiens!
Normalny, zdrowy na umyśle człowiek, jadąc na ryby, zabiera ze sobą wędki, a na polowanie – broń.
Ci sami ludzie, gromadzący się na tzw. „procesji religijnej”, całkowicie przymykali oczy na straszliwe zbrodnie, których dopuścił się już nowy rząd w Kijowie, w szczególności na umyślne
płonąc żywcem cywilów w Odessie, 2 maja 2014 r. Kiedy to już miało miejsce, branie sztandarów (sztandrów kościelnych) zamiast broni jest idiotyzmem w najwyższym tego słowa znaczeniu.

UWAGI

Śmierć niektórych jest często podawana jako podbudowa dla innych! Na przykład w wojsku prawie każda linijka Regulaminu jest pisana czyjąś krwią. Często śmierć nie następuje w bohaterskiej bitwie, ale w wyniku absurdalnego wypadku, zaniedbania lub bezmyślności tego czy innego żołnierza lub oficera. Takich tragicznych przypadków w naszej historii są tysiące. Tutaj, na lotnisku w Doniecku, miał miejsce kolejny incydent z kategorii „absurdalnej śmierci”. Napisałem notatkę dla zbudowania innych. Nie bądźcie idiotami!!! Nie używaj ikon na czołgach! Idź z granatnikami. Masz do czynienia z faszystowską juntą, która już zapowiedziała, że ​​zabije cię bez litości!
majdan_banan

Całkowicie zgadzam się, że nie ma potrzeby przeciwstawiać się uzbrojonym łajdakom z ikonami, ale po co nazywać wszystkich wierzących schizofrenikami? Rozmawiałem dziś z księdzem Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej, który w przeciwieństwie do wielu fotelowych bojowników i patriotów jest szczególnie zaangażowany w pomoc mieszkańcom Południowego Wschodu. Czy jest schizofrenikiem?
Kochani, dopóki nie nauczymy się być razem i szanować przekonań naszych sąsiadów, nie będzie to miało sensu.


wydaje się, że jest tu jeszcze jeden niuans, po prostu niesamowity
te. dzień wcześniej rozstrzeliwali więźniów, to jest źle, ale kiedy spalili wierzących (przyznaję, nadal nie mogę tego zrozumieć, podobno nie spalili ich, ale rozstrzelali, nikt nie widział pracy miotaczy ognia) cóż to była za piekielna zbrodnia!

Cóż z ciebie za stworzenie!

Anton, jesteś szalony!

Nie tańczy się nawet na kościach, tańczy się na ciałach, na niepochowanych ciałach rosyjskich prawosławnych. Gniew, z jakim ich atakujesz, jest przerażający. Jak pies na łańcuchu!
Zostawcie Rosjan w spokoju, róbcie to co kochacie - potępiajcie Żydów i nie ważcie się dotykać Rosjan ich religią!!!
Twoje działania są przejawem skrajnej podłości! Jesteście gorsi niż wszyscy Żydzi razem wzięci: wdarliście się do rosyjskiego świata, zdobyliście jego zaufanie swoimi tekstami o syjonizmie i zaczęliście robić gówno? Niech cię!

blagin_anton

Specjalnie dla Ciebie, Sofio:
maidan_banan: Jaki jest sens tego antyreligijnego głupiego nonsensu?
Autorze, miej szacunek dla zmarłych, miej szacunek dla milionów wierzących rodaków.
Jeśli nie masz zielonego pojęcia o teologii, wierze i religii, nie ma potrzeby pokazywać swojej głupoty.

blagin_anton: Śmierć niektórych jest często podawana innym jako podbudowa! Na przykład w wojsku prawie każda linijka Regulaminu jest pisana czyjąś krwią. Często śmierć nie następuje w bohaterskiej bitwie, ale w wyniku absurdalnego wypadku, zaniedbania lub bezmyślności tego czy innego żołnierza lub oficera. Takich tragicznych przypadków w naszej historii są tysiące. Tutaj, na lotnisku w Doniecku, miał miejsce kolejny incydent z kategorii „absurdalnej śmierci”. Napisałem notatkę dla zbudowania innych. Nie bądźcie idiotami!!! Nie używaj ikon na czołgach! Idź z granatnikami. Masz do czynienia z faszystowską juntą, która już zapowiedziała, że ​​zabije cię bez litości!

maidan_banan: Całkowicie się zgadzam, że nie ma potrzeby przeciwstawiać się uzbrojonym łajdakom z ikonami, ale po co nazywać wszystkich wierzących schizofrenikami? Rozmawiałem dziś z księdzem Rosyjskiego Kościoła Prawosławnego, który w przeciwieństwie do wielu fotelowych bojowników i patriotów jest szczególnie zaangażowany w pomoc mieszkańcom SE. Czy jest schizofrenikiem? Kochani, dopóki nie nauczymy się być razem i szanować przekonań naszych sąsiadów, nie będzie to miało sensu.
Wszyscy martwimy się o Donbas, ale większość tamtejszych ludzi to wierzący i prawosławni, więc przeczytali Twój post i co z tego? Powiedzą, po co nam, do cholery, Rosja.

blagin_anton: Po pierwsze, nie nazywam wszystkich wierzących schizofrenikami! Jest to zasadniczo. Aby rozjaśnić sytuację, w tekście publikacji umieściłem nawet krótką notatkę Wlerija Skurlatowa: „Kto jest wierzący, a kto nie”. Po drugie, uważam, że zdrowi wierzący powinni oddzielić się od osób chorych na schizofrenię. Jak słusznie mówi rosyjskie przysłowie, lepiej stracić z mądrym, niż znaleźć z głupcem. Ponadto, jak ustalili eksperci medyczni, schizofrenia jest chorobą zakaźną.

Nie znasz lub nie chcesz znać historii narodu rosyjskiego.
Czy się to komuś podoba, czy nie, od tysiącleci Rosjanie, wszyscy bez wyjątku Rosjanie, są na łonie Cerkwi prawosławnej. Jeśli jesteś Rosjaninem, to wszyscy twoi przodkowie też.
Wiara prawosławna w takiej postaci, w jakiej istnieje obecnie, jest chrześcijaństwem dalekim od formy, w jakiej niegdyś dotarła na Ruś.
Pod wpływem jasnej rosyjskiej duszy przeszła znaczące zmiany. Wiara ta została z trudem zdobyta przez lud, stała się jej integralną częścią i z tą wiarą naród rosyjski żył od urodzenia do śmierci. Z tą wiarą pracował, walczył i umierał za swoją Ojczyznę. W trudnych czasach naród rosyjski zarówno wcześniej, jak i teraz zwraca się do Boga i tylko od Niego znajduje siłę i pocieszenie.
Wczoraj wierzący naród rosyjski z imieniem Boga na ustach wyszedł bez broni na spotkanie wroga w nadziei, że uda mu się go napomnieć, jak to od dawna jest w zwyczaju naszego narodu. Teraz leżą martwi i wciąż żywi, ale umierają, ponieważ pomoc nie może do nich przyjść. Czy to nie jest wyczyn dokonany w imieniu waszego ludu?
Jakim bezdusznym złoczyńcą trzeba być, żeby narzekać na słuszność swojej wiary właśnie teraz, kiedy umierają! I nazywanie ich, umierających właśnie teraz z powodu ran, właśnie w tej chwili w świętej sprawie, schizofrenikami!
Brak mi słów. Jestem zdumiony, zawiedziony, widzę szatana na Twojej twarzy! Odmawiam ci prawa nazywania siebie Rosjaninem. Zdrajca jest gorszy niż wróg!

Kiedy niepochlebnie wypowiadałem się na temat krzywiących się młodych kobiet przedstawiających czarownice, które fotografowałeś http://blagin-anton.livejournal.com/456716.html, jakże byłeś oburzony!

Jednocześnie nie rozumiecie mojego oburzenia w odpowiedzi na waszą szatańską złośliwość wobec ludzi, którzy przyszli do wroga nie z bronią, ale słowem w nadziei na zatrzymanie potwornego rozlewu krwi i którzy dzisiaj, teraz umierają w agonii narodu rosyjskiego. W czym jesteście lepsi od banderowców? Oni torturują i zabijają fizycznie, wy obrażacie i staracie się zabić słowami. Jakże trzeba nienawidzić swoich ludzi, jakie trzeba mieć ślepe i złe serce, żeby w tak tragicznym momencie kpić, ironizować i moralizować!
Rzeczywiście, tajemnica zawsze staje się jasna. Jesteś nie tylko antysemitą, ale także notorycznym rusofobem, swego rodzaju graczem na polu zaprzeczania wszystkiemu i wszystkim, czystszym niż jakikolwiek liberał. Najważniejszą rzeczą, która Cię wyróżnia, która wyprowadza Cię poza ramy Rosjanina, poza ramy osoby w ogóle, jest to, że NIE URUCHAMIASZ! Gry suczek z rozpostartymi palcami udającymi czarownice są dla ciebie bardziej interesujące; publikujecie ich zdjęcia w magazynie właśnie wtedy, gdy rosyjscy prawosławni wykrwawiają się na śmierć na ulicach ukraińskich miast. Brawo, mistrzu! Demony ci klaszczą!

blagin_anton

Niech ci będzie wiadome, Sofio, że w chwili tragicznej zwyczajem jest nawet strzelać do zdrajców (spośród swoich) i przekonywać głupców ciosami pięści i kopniakami. Bo przed głupcami też nie ma ucieczki, oni są wszechobecni. Zgodnie z przykazaniem Chrystusa z Kazania na Górze, słowo pastora powinno być także żrące i bardzo słone, jeśli wymagają tego okoliczności. Podczas wojny, ponieważ już się toczy, czasami trzeba mocno uderzyć słowami, aby ustawić mózg na miejscu. A jeśli to zrobiłem, to znaczy, że było to konieczne ze względów edukacyjnych. Wściekły żołnierz walczy mocniej! Możesz więc wyładować na mnie osobiste pretensje, ale nie sądzę, że zrobiłem coś złego.


Było to konieczne do celów edukacyjnych =

Kim jesteś, przepraszam?
Skąd pomysł, że można edukować LUDZI?
Czego możesz go nauczyć, obojętny człowieku?
Czytałem w Waszym czasopiśmie, że podajecie się za ideologa całej Rusi i nawet pisaliście w tej sprawie do Putina. Czy brzegi zostały całkowicie utracone?
Nawet nie zrozumiałeś, że oczerniając ortodoksyjnych Rosjan, zdewaluowałeś całą swoją twórczość? Jesteście bankrutami w opinii publicznej. Czas więc zmienić pole działania i w końcu zająć się fotografowaniem młodych kobiet.
blagin_anton

Jeśli coś Ci nie pasuje, a tym bardziej irytuje, lepiej szybko i po cichu rozejść się swoimi drogami i zapomnieć drogę do siebie. Myślę, że tak. A może chcesz skandalu? Widziałem już Twoją notatkę na mój temat. Masz rację. Pożegnanie!

Nie udzieliłeś bezpośredniej odpowiedzi na bezpośrednie pytanie. Co w zamian? Jaką wiarę, jaką ideologię zamierzacie zaproponować ludziom, odmawiając im prawosławia?


Idźcie cicho swoimi drogami i zapomnijcie o drodze do siebie =
Coś, czego nie zauważyłem, to to, że stosujesz się do tej rady w sprawach walki z syjonistami. Nie sądzę, żeby byli zachwyceni Twoim pisaniem, ale ciągle powracasz do tego tematu. Możesz walczyć ze swoim przeciwnikiem, ale odmawiasz tego innym? Dla mnie w tym przypadku jesteś przeciwnikiem nie mniejszym, ale w większym stopniu, niż oni dla ciebie.
Swoją drogą, na zaprzeczeniu nie da się zbudować żadnej ideologii; herb próbował tego i skończyło się to krwią. Na co liczycie: że cały naród radziecki zjednoczy się w nienawiści do syjonistów i to będzie ich jedyne spoiwo? Gdzie jest ten pozytywny moment? Jak myślisz, czyich przykazań powinno przestrzegać rosyjskie bydło, porzucając prawosławie?
Czy nie sądzicie, że wykorzystując fakt, że ortodoksi nie wdają się w kłótnie, a po prostu idą swoją drogą, nie sądzicie, że niepotrzebnie zaszaleliście w atmosferze bezkarności?

(Anonimowo)
Niezależnie od tego, czy komuś się to podoba, czy nie

Wyjaśnij, dlaczego trzymasz się czegoś, co nie pomaga?
No cóż, oto nasza ulubiona grabia, jesteśmy do niej przyzwyczajeni i dlatego będziemy na nią deptać raz po raz, przez pokolenia, trzymając się czyichś błędów, znowu nadepniemy na grabie i dostajemy w czoło? A czy jesteśmy już przyzwyczajeni do uderzeń w głowę ulubionymi grabiami?
Wyjaśnij, jeśli przez wieki modlimy się do Boga, prosimy o pomoc, ale nie ma ratunku i umieramy przez wieki, po co podążać starą drogą, powtarzając błędy naszych przodków. Czy te procesje religijne pomogły komukolwiek w historii? pistolet jest o wiele bardziej skuteczny. Nie znudzi ci się uderzanie policzków. Fanatycy dlatego nazywają tę chorobę ortodoksją mózgu, a także chrystozą mózgu.
Tak, przynajmniej nazwijcie ich stworzeniami, skoro tacy wierzący maszerują w procesji do następnego świata, tęsknili tam za tobą od dawna. Apostołowie Petrusha i Pawlusha spotkają się z tobą u bram nieba. Poproś o błogosławieństwo kapłana , otrzymać krzyż na czole i tupnąć.

O ile rozumiem, jesteś osobą niewierzącą. Nikt Ci tego nie robi, nikt Ci nie przeszkadza, więc po prostu wpadaj dla swojego zdrowia. Dlaczego patrzysz przez płot? Dlaczego staracie się głosić wśród wierzących? Sami dowiedzą się, jak żyć i za co umrzeć bez ciebie. Lepiej zajmij się swoją duszą. Jednak o co mi chodzi, zaprzeczasz jego istnieniu!

Maszerujcie w procesji do następnego świata, już dawno za Wami tęsknili =
Czy zrozumiałeś co powiedziałeś? Życzyłeś śmierci stu milionom prawosławnych Rosjan. A kim jesteś po tym?

http://blagin-anton.livejournal.com/456 716.html
Czy uważasz te czarownice, które osobiście sfotografowałeś, za alternatywę dla ortodoksji?
Czy jesteś sekciarzem? satanista?
Co za nędza!

blagin_anton

Sofio, uspokój się! Najwyraźniej należysz do tych „ortodoksyjnych” ludzi, którzy są gotowi rozerwać na strzępy inną osobę, która nie podziela twoich przekonań! Kiedy człowieka ogarnia gniew, diabeł przejmuje kontrolę nad jego umysłem! Teraz mówi w twoim języku.
Nagle nazywasz ludzi, których nie znasz, „czarownicami”. W jaki sposób?!

Czy są alternatywą dla prawosławia? - pytasz. Oczywiście nie. To był teatr plenerowy. TEATR! Czy teraz zaatakujecie wszystkich artystów, którzy grają coś złego?

Jeszcze raz o alternatywie dla prawosławia. Spróbuj rozumować. Alternatywą dla Prawdy jest kłamstwo. Co więcej, jeśli Prawda w każdej kwestii jest JEDNA, zawsze JEDNA, wówczas kłamstwo ma wiele opcji.

Dziś w Kijowie Kościół stoi po przeciwnych stronach barykad. Jak to możliwe, skoro jest tylko jedna Prawda???

Jest to możliwe wyłącznie dlatego, że obecnie w żadnym kościele nie ma Prawdy. Wszędzie kłamie w większym lub mniejszym stopniu!


Najwyraźniej należysz do tych „ortodoksyjnych” ludzi, którzy są gotowi rozerwać na strzępy inną osobę, która nie podziela twoich przekonań!=
Nie przesadzaj! Oczywiście nie obchodzi mnie, jakie masz przekonania. ALE! Nie obchodzi mnie wcale, kiedy zniesławiają religię prawosławną, którą do dziś wyznaje ponad 80% Rosjan.
Złapawszy schizmatyków kijowskich, atakujecie całe prawosławie. Po co? Co możesz zaoferować w zamian? Te twoje wspaniałe młode damy to czarownice? Niepogaństwo, sformułowane w biurach Departamentu Deputowanych Stanu i wprowadzone za jego pieniądze przez Lewicowców i Spółkę? Albo darwinizm, który na ogół zaprzecza, że ​​człowiek ma duszę?
Czy nie rozumiecie, że tymi oszczerstwami na temat religii waszego ludu gracie na korzyść syjonistów, których tak nienawidzicie? Dzielenie stada jest dla nich korzystne, a ty im w tym pomagasz. Z jakiego powodu to robisz? Przez bezmyślność czy złe zamiary?

(Anonimowo)

Sofia, jesteś naiwna!

Przebywają tu wszyscy Żydzi Internetu: rywalizują w niszczeniu głupich gojów Moskwy. Ten sam projekt żydowski co „Zarubezhom”
... Żydzi są jak rybacy sportowi, gojów łapią niemal na każdą przynętę i jak ryby gryzą wszystko, od zwykłego chleba po nowoczesne przynęty syntetyczne („Nie będzie rehabilitacji ani Antyarchipelagu”)
Major Pietrow

Sophia, dlaczego się tak martwisz? Anton całkiem słusznie powiedział, że przeciwko najemnikom i draniom, którzy już palili i truli ludzi żywcem, którzy odcięli ręce księdzu, którzy odcięli wodę na Krym, którzy nie wpuścili dzieci SE do Artka, którzy odmówili pomocy humanitarnej pomocy Rosji, która bombarduje dzielnice mieszkalne, jest już PÓŹNO na wywieszanie transparentów. Nadszedł czas, aby chwycić za miecz lub pobłogosławić swoich wojowników w bitwie, lub pójść do kościoła i modlić się, modlić się, modlić się. I nie schodź poniżej 100% śmierci ku uciesze swoich wrogów.

Wydaje mi się, że bardziej odpowiednia byłaby Twoja energia w wypowiedziach na temat Gundiajewa, który pospieszył z gratulacjami dla drania „zwycięstwa”, zdradzając w ten sposób męczenników Odessy. A wszystko w imię zachowania parafii. A może istnieje choć jedna rozsądna wersja takiego czynu?

Nie do niego należy decyzja, czy jest już za późno, aby wyjść ze sztandarami. Niech zajmuje się swoimi sprawami, a nie próbuje uczyć ludzi. I w żadnym wypadku nie powinien był go obrażać. Co więcej, w tak tragicznym momencie.
Osoba ta znajduje się poza Kościołem i nie jest jej rolą pełnić w nim rolę pasterza. Jest tam obcy. Nieznajomy przechodzień, który świadomie wybrał tę ścieżkę. Więc niech to minie.
I, jak rozumiem, wam, którzy nie macie nic wspólnego z prawosławiem, również nie musicie tłumaczyć, co i kiedy powinni robić rosyjscy prawosławni. Lepiej skomponować coś dla siebie na własną okazję. Nikt Ci nie zabrania tego robić. Rób co chcesz, ale dla ciebie dziwny dom Nie ingeruj w swój statut.
=Twoja energia byłaby bardziej odpowiednia=
Jestem na tyle dorosłą dziewczyną, że sama mogę decydować, gdzie skierować swoją energię. Dlaczego zacząłeś mnie tego uczyć? Kim jesteś, że ciągle doradzasz ludziom, jak powinni myśleć i jak postępować? Dla innych jesteś nikim. Jedyne, co możesz zrobić, to oczerniać innych. To jest złe, zadbaj lepiej o siebie i osądź siebie, swoją ukochaną osobę. Zostaw ortodoksję w spokoju, nic ci do tego!
Swoją drogą, gdy będziesz chciał jeszcze raz poruszyć ten temat, pamiętaj, że to jest Wiara stu milionów ludzi w samym tylko naszym kraju. Czy jesteś zmęczony odgrywaniem roli mopsa szczekającego na słonia?

Jestem żołnierzem Chrystusa, wojownikiem armii Chrystusa!=
Cóż, żołnierz i żołnierz, cóż, wojownik i wojownik. Takich wojowników jest wielu: Świadkowie Jehowy, białe bractwo, Wissarion, co drugi Cygan, Mormoni, zielonoświątkowcy, baptyści, chlistyści itp., itd.
Proszę bardzo: stwórz swój własny kościół, wyrażaj swoją doktrynę, zdobądź wyznawców, przynajmniej te bardzo młode damy, których pazury widzieliśmy na Twoich zdjęciach. Znowu stali bywalcy Twojego magazynu. Więc głoś wśród nich. Wszyscy schizmatycy tak robią, nie jesteś pierwszy. Kto wie, nagle sto milionów rosyjskich prawosławnych, zszokowanych prawdą, którą odkryłeś, naprawdę rzuci się do twojej sekty?
ALE! Nie poszedłeś tą drogą! Nie mając nic do zaoferowania cierpiącej publiczności, po prostu biegasz wokół Kolosa i skubasz jego ścięgna. Co więcej, nazywacie wierzących głupcami, schizofrenikami i idiotami. To nie jest metoda! W ten sposób nie odniesiesz sukcesu.
Współczuję Ci.

blagin_anton

Odpowiadam na Twoje pytanie: „Jak myślisz, czyich przykazań powinno przestrzegać rosyjskie bydło, porzucając prawosławie?”

Aby nie być NIE MOŻNA, trzeba wrócić do wiary swoich Przodków. Starożytna wiara słowiańska jest wiarą pogańską z własnymi rytuałami, tradycjami i świętami. Zaakceptowaliście żydowskie tradycje, rytuały i święta, które nazywacie PRAWIDŁOWOŚCIĄ i twierdzicie, że pochodzą od Chrystusa! Niech ci to będzie znane. Tylko jedna modlitwa przyszła do nas od Chrystusa: OJCZE NASZ, wszystko inne pochodzi od Żydów!

Raduj się i baw, że żyjesz według kanonów żydowskich, skomponowanych dla Ciebie zaledwie kilka wieków temu!

Najlepszym niewolnikiem jest ten, który raduje się w swoich łańcuchach i nie może bez nich żyć.

Chrystus wprowadził do świata żydowskiego walkę z potężnymi Żydami. A ten, kto podąża tą drogą, może nazywać siebie jedynie chrześcijaninem. Wszyscy inni, którzy nazywają siebie takimi, są łajdakami!

11 Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić czoła zakusom diabła,
12 Bo nie walczymy z ciałem i krwią, ale z księstwami, z mocami, z władcami ciemności tego świata, z duchowymi siłami niegodziwości na wyżynach.
13 W tym celu przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić czoła złemu dniu i po dokonaniu wszystkiego ostać się.
14 Stójcie więc, przepasawszy biodra prawdą i przywdziewając napierśnik sprawiedliwości,
15 I obuwszy nogi, aby przygotować ewangelię pokoju;
16 A przede wszystkim weźcie tarczę wiary, dzięki której będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste strzały Złego;
17 Weźcie też hełm zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże.


Wiara starożytna słowiańska - Wiara pogańska z jej rytuałami, tradycjami i świętami =
Czy to jest wiara wymyślona pod Arnautską, ostemplowana przez Departament Stanu i wprowadzona za jego pieniądze przez Lewaszowitów? Mam gdzieś w moim magazynie zdjęcie Lewaszowa w uścisku z Rockefellerem seniorem. W razie czego mogę wysłać na pamiątkę.
A jak twoja wiara w PAGAŃSTWO ma się do twojego twierdzenia, że ​​jesteś wojownikiem Chrystusa? Jakiś problem! Zapytam jeszcze raz: Czego chcesz? Żeby Cerkiew prawosławna nie służyła już narodowi rosyjskiemu? Nie będzie działać! W ciągu tysiąca lat za bardzo wrosło w społeczeństwo; jego rytuały stały się obowiązkowe dla prawie każdego, niezależnie od tego, czy dana osoba jest członkiem kościoła, czy nie. W trudnych chwilach każdy kieruje swoje myśli i duszę ku Jezusowi Chrystusowi i czerpie od Niego siłę do przetrwania kłopotów oraz wolę działania.
=Chrystus przyniósł światu żydowskiemu walkę z potężnymi Żydami=
Walka o prawa pracownicze była daleka od głównej myśli doktryny Chrystusa, nie zmyślajcie. Mówił wtedy o czymś innym.
Muszę zauważyć, że jesteś dość dojrzały jak na przywódcę sekty: obecna jest niezbędna retoryka i pasja, więc działaj! Najpierw zdecyduj o swoich preferencjach: neopogaństwo czy neochrześcijaństwo?

O nagłym zniknięciu Władimira Putina z przestrzeni medialnej.

Oto kilka linijek z mojej publikacji:

„Od tygodnia w blogosferze i mediach trwa debata, gdzie zniknął prezydent Rosji Władimir Putin?

Cokolwiek napisali o tym jego nieżyczliwi!

Ktoś już to oświadczył Putinowi zmarł! A teraz Szojgu, Rogozin, Miedwiediew walczą o tron.

Ktoś to napisał Putin przyjął islam rozczarowawszy się prawosławiem!

Słynny ideolog świata islamu Hejdar Dżemal złożył oświadczenieże Putin jest blokowany przez siły bezpieczeństwa i wciąż żyje!

Ze swojej strony ja, Anton Blagin, zakładam, że Putin już wkrótce się sprawdzi i po raz kolejny zaskoczy cały świat swoim nieprzewidywalnym posunięciem arcymistrza w wielkiej grze geopolitycznej toczonej przez „wrogów rodzaju ludzkiego”, spragnionych III wojna światowa".

A ostatnio w blogosferze pojawiła się niezwykle ciekawa informacja, wyjaśniająca, co się wtedy naprawdę wydarzyło.

Nieudana wojna nuklearna 2015

1. 11 marca 2015 r. zostaje zakłócone podpisanie porozumienia związkowego między Rosją a Osetią Południową. Powód jest bardzo dziwny – Putin zniknął i to tak szybko, że nawet nie uprzedzili odpowiedzialnych za to pracowników MSZ. Oznacza to, że po prostu oderwał się od oficjalnego wydarzenia protokołu i to wszystko. Artykuł pod linkiem bardzo dobrze oddaje zdumienie obserwatorów na ten temat.

2. 14 marca na jednym z amerykańskich portali konspiracyjnych pojawia się artykuł stwierdzający, że wojna nuklearna może rozpocząć się lada dzień.

W artykule napisano, że dzięki operacji specjalnej rzekomo rosyjskiej FSB, wspieranej przez Kaspersky, udało się przechwycić dane mówiące o tym, że Wielka Brytania ma przeprowadzić ograniczony atak nuklearny na Federację Rosyjską „po 15 marca”

15 marca na portalu NewsCom.md ukazało się jego rosyjskie tłumaczenie. Artykuł przedstawia wiele ciekawych informacji szczegółowo, choć w sposób amatorski – od koncentracji wojsk NATO na granicy Federacji Rosyjskiej z Norwegią po aktywację okrytego złą sławą systemu „Perymetr”.

3. Wieczorem 15 marca na ekrany kin wchodzi film „Krym droga do domu”, w którym Putin informuje, że podczas wydarzeń na Krymie był gotowy doprowadzić strategiczne siły nuklearne do stanu pełnej gotowości bojowej (czytaj: przygotować. do natychmiastowego uruchomienia). Sam Putin nie jest jeszcze znany, gdzie w tej chwili.

4. 16 marca rano o godzinie 8.00 czasu moskiewskiego rozpoczyna się nagły sprawdzian gotowości bojowej Zachodniego Okręgu Wojskowego i Floty Północnej (Halo, Norwegia!). W manewrach bierze udział 55 okrętów wojennych, 40 000 ludzi i 110 samolotów, w tym samoloty strategiczne. Żeby było jasne, w zakrojonych na szeroką skalę sowieckich ćwiczeniach morskich Ocean-83, które sprawdzały działania Marynarki Wojennej podczas wojny światowej, wzięło udział tylko 40 okrętów wojennych. Tak naprawdę duża koncentracja sił floty podczas jednego manewru miała miejsce tylko raz w naszej historii – w 1975 roku, podczas rekordowego w świecie ćwiczenia Ocean-75. Nieźle jak na nagłą kontrolę, prawda?

6. A teraz - najciekawsza część. 17 marca kapitan Marynarki Wojennej USA Heather E. Cole, dowodząca tzw. 1. Skrzydło Strategicznego Powietrznego Łącznika Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych zostało usunięte ze swojego stanowiska z powodu niewłaściwego postępowania. Z oficjalnego komunikatu prasowego wynika, że ​​od lutego 2015 r. toczy się przeciwko niej śledztwo w związku z jej nieadekwatnością do zajmowanego stanowiska.

Wydawałoby się – co ma z tym wspólnego Kapitan Cole?

I pomimo tego, że to właśnie jej 1. Skrzydło Łączności Strategicznej Marynarki Wojennej odpowiada za komunikację z amerykańskimi okrętami podwodnymi pełniącymi służbę bojową. Łączność ta odbywa się za pomocą tych cudownych ptaków – E-6 Mercury. Jest to samolot przemiennikowy o długich anteny falowe i stacje radiowe i jest to jedyny sposób, za pomocą którego nowy rozkaz bojowy może zostać przesłany do atomowego okrętu podwodnego.

7. A teraz - krem. 19 marca ta sama witryna spiskowa opublikowała artykuł, w którym napisano:

W raporcie zauważono, że w poniedziałek 16 marca kapitan Cole otrzymał od Pentagonu rozkaz wydania zezwolenia na „ograniczony” atak nuklearny na Rosję, którego nie można było przeprowadzić ze względu na łącze Permissive Action Link (PAL).

PAL to urządzenie zabezpieczające broń jądrową, którego zadaniem jest zapobieganie nieuprawnionemu wystrzeleniu lub detonacji broni jądrowej.

Eksperci w tym raporcie wyjaśniają, że w tym przypadku krytyczny brak zezwolenia na atak nuklearny na Rosję wynikał ze środka bezpieczeństwa zastosowanego kiedyś na polecenie byłego sekretarza obrony USA Chucka Haigla, przed jego zwolnieniem w zeszłym miesiącu z powodu jego odmowę wzięcia udziału w tym ataku na Rosję.

Warto zauważyć, że po pierwsze, artykuł zawiera nieco bardziej szczegółowe informacje, np. podaje, gdzie obecnie przetrzymywany jest kapitan Cole, czego nie ma w innych mediach. Znajduje się tam również link do artykułu z 14 marca.


.

Teraz komentarze.

Po pierwsze, jako były analityk i prognostyk powiem tak – zbieg okoliczności może być tak niesamowity, jak chcesz, ale może być tylko jeden. Niemożliwe są dwa zbiegi okoliczności, które nie są połączone bezpośrednim związkiem przyczynowo-skutkowym. Jeśli w Twoim zespole jest analityk, który twierdzi odwrotnie, jest niekompetentny.

Po drugie, serwis WhatDoesItMEan wygląda jak „zlew” – organ tabloidu, przez który wyciekają ważne informacje. Celem takiego wycieku jest zwykle pokazanie, że tajemnice nie są już tajemnicami. Takie przecieki nie wywołują oburzenia społecznego, ale przekaz dociera do odbiorców.

Po trzecie, jeśli wszystko powyższe jest prawdą, to w Stanach Zjednoczonych nadal istnieje osławiona „partia pokojowa”, co oznacza, że ​​istnieje również „partia wojenna”, która jest gotowa zrobić wszystko.

Istnienie Ameryki szybko popada w ostateczną i bardzo dotkliwą sprzeczność z istnieniem reszty ludzkości i należy coś z tym zrobić, i to pilnie.

Anton Blagin – ŻYD
Słyszałem, że Anton Blagin jest zięciem rabina, więc pomyślałem: no cóż.

Ale o ile pisze materiały, które specyficznie odwracają ludzi od CHRZEŚCIJAŃSTWA, o tyle od tego czasu zerwałem z nim przyjaźń na początku na Facebooku, a on nadal robi to jeszcze poważniej, ale z jeszcze większym wysiłkiem Anton występuje w roli obrońcy ANTYCHRYSTA Putina i reszty Kadyrowa... . Nie oglądam go i tu w KONT i na livejournal przestałem go subskrybować.

A na stronę KONT trafiłem właśnie dzięki Antonowi Blaginowi, ale już jestem całkowicie pewien/przekonany, że strona KONT to JUDIAN.

A teraz spójrzcie i wyszły na jaw fakty, że Anton Blagin nie jest zwykłym „drobiazgiem”, ale po prostu ACE OF ROOM. Anton Blagin jest ŻYDEM i jest bardzo znaczący!


Zrobiłem to zdjęcie na Facebooku na podstawie artykułu Antona Blagina! A teraz zwróćcie uwagę na KSIĄŻKĘ Antona Blagina (a ja to powiedziałem, to znaczy, że Anton Blagin jest nie tylko zięciem rabina, ale bardzo znaczącym, skoro tak znamienici rabini pokazują Miedwiediewowi jego książkę!).

Pójdźmy dalej i:

(„Witam Nastya, jestem w kontakcie”) Poroszence i jemu pokazano tę samą KSIĄŻKĘ Antona Blagina i jaka w tym radość... .

(„zjeść twoje…”) Juszczenki i KSIĄŻKA jest taka sama, autorstwa Antona Blagina.

Cóż... WSZYSTKO jest jasne, KSIĄŻKA jest taka sama Antona Blagina.

Zobacz jak piszemy historię, twórz ją!!!

Dlatego słuchajcie słowa Pańskiego, bluźniercy, władcy tego ludu, którzy jesteście w Jerozolimie.

Skoro mówisz: „Zawarliśmy przymierze ze śmiercią i przymierze ze światem podziemnym: gdy minie plaga niszczycielska, nie dosięgnie nas, bo kłamstwo uczyniliśmy sobie schronieniem i okryjemy się oszustwo."

Dlatego tak mówi Pan Bóg: Oto kładę kamień pod fundament na Syjonie, kamień wypróbowany, kosztowny kamień węgielny, mocny kamień węgielny: kto w niego wierzy, nie będzie zawstydzony.

I uczynię sąd wzorcem, a sprawiedliwość wagą; a schronienie kłamstwa zostanie zniszczone przez grad, a wody zatopią miejsce ukrycia.

A twój sojusz ze śmiercią rozpada się, a twoja umowa ze światem podziemnym nie będzie trwała. Kiedy nadejdzie potężna plaga, zostaniesz zdeptany.

Gdy tylko odejdzie, złapie cię; Będzie chodził każdego ranka, dnia i nocy, a jedna plotka o nim wzbudzi przerażenie. (Izajasza 28:14-19)

I w jednym dniu Pan odetnie Izraelowi głowę i ogon, dłoń i laskę: starcowi i dostojnikowi - to jest głowa; a prorok-fałszywy nauczyciel to ogon.

I przywódcy tego ludu sprowadzą ich na manowce, a ci, których przewodzą, zginą. (Izajasza 9:14-16)

Światło Izraela będzie ogniem, a jego Święty płomieniem, który w jednym dniu spali i pochłonie jego ciernie i osty; i zniszczy jego chwalebny las i swój ogród, od duszy do ciała; i będzie jak karłowaty umierający człowiek.

A resztki drzew leśnych będą tak nieliczne, że dziecko będzie mogło dokonać inwentaryzacji.

I stanie się w owym dniu, że ostatek Izraela i ci, którzy uciekli z domu Jakuba, nie będą już ufać temu, który ich pokonał, ale całym sercem zaufają Panu, Świętemu Izraela.

Reszta Jakuba zwróci się do potężnego Boga.

Bo chociaż twój lud, Izraelu, był tak liczny jak piasek morski, tylko jego resztka nawróci się; zniszczenie jest spowodowane obfitą sprawiedliwością; bo Pan, Pan Zastępów, przyniesie pewną zagładę na całej ziemi. (Izajasza 10:17-23)

I innym razem doszło do mnie słowo Pana: Co widzisz? Powiedziałem: Widzę wrzący kocioł niesiony wiatrem, a jego twarz jest od północy.

I rzekł Pan do mnie: Od północy przyjdzie nieszczęście na wszystkich mieszkańców tej ziemi.

Oto bowiem przywołam wszystkie pokolenia królestw północy, mówi Pan, i przyjdą, i ustawią każdy tron ​​u wejścia do bram Jerozolimy i wokół wszystkich jej murów, i we wszystkich miastach Judy .

I wydam na nich moje sądy z powodu wszystkich ich niegodziwości, ponieważ mnie opuścili, palili kadzidło obcym bogom i oddawali cześć dziełom swoich rąk.

A ty przepasz biodra swoje, wstań i powiedz im wszystko, co ci rozkażę; nie upadajcie przed nimi, abym was nie uderzył w ich oczach.

I oto uczyniłem cię dzisiaj miastem obronnym i słupem żelaznym, i murem miedzianym w całej tej ziemi przeciwko królom judzkim, przeciwko jej książętom, przeciwko jej kapłanom i przeciwko ludowi z krainy.

Będą walczyć przeciwko tobie, ale cię nie przemogą; Bo jestem z tobą, mówi Pan, aby cię wybawić. (Jeremiasz 1:13-19)

Dziś pytanie brzmi „Co to są Rusi?”– zapytał w Internecie Aleksiej Zagoskin. Dwa lata temu podobne pytanie na żywo zadała rosyjska dziennikarka i prezenterka telewizyjna Tina Kandelaki. W tym połączonym artykule natychmiast odpowiadam każdemu, kto zada takie pytania, Kim są Rosjanie lub Rosjanie?.

O czym warto pisać na KONT „piąta kolumna” wrogów Rosji, powiedzieć o intrygach osławiony „ZHYDoff”, jak ja na przykład, to jeden poziom i to dość niski (średni!), a zupełnie inną sprawą jest opowiadać i pokazywać w telewizji milionom ludzi naraz (!), jak niektóre potwory moralne nienawidzą Rosji i Rosjan, - to już inny poziom, zgadzam się!

To najwyższy poziom, powyżej którego być może nie ma na razie nic w mediach.

I za to, co Nikita Michałkow był w stanie pokazać w całej swojej rusofobicznej „chwale” w jednym ze swoich programów telewizyjnych Aleksiej Andronow, komentator sportowy nowego kanału telewizyjnego „Match-TV”, Tina Kandelaki, rosyjski dziennikarz, prezenter telewizyjny, współwłaściciel firmy medialnej Apostol, Matwiej Ganapolski, dziennikarz rosyjski i ukraiński, prezenter radia „Echo Moskwy”, gruzińskiego kanału telewizyjnego „PIK”, krymskotatarskiego kanału telewizyjnego „ATR”, ukraińskiego „Radia Vesti” i innych, 38. „Besogon” Nikity Michałkowa został usunięty z rosyjskiej telewizji!

Co to znaczy?

Sugeruje to po pierwsze, że Nikita Michałkow nie spodziewając się tego ujawniła w rosyjskiej telewizji istnienie „PIĄTEJ KOLUMNY”, która pokazała, że ​​po pierwsze jest to WŁADZA (może czegoś zabronić), a po drugie pokazała że nie pozwoli na jakąkolwiek krytykę swoich członków w telewizji!

Tina Kandelaki: „Zawsze mam wrażenie, że kiedy rozmawiamy, jesteśmy jak tak jakbyśmy mówili o Rosji jako o kraju Rosjan! Rosjanie, podnieście rękę, kim tu jesteście? Gdzie jesteś tutaj? Już dawno wszyscy to udowodnili Zmieniła się rosyjska grupa etniczna, która nie składa się z Rosjan! Jest międzynarodowy, tak jak amerykański!”

Ten czarujący głupiec, nie zdając sobie z tego sprawy, wypaliła o czym marzy i co osiąga Środowisko żydowskie!

Ci wokół niej dokładnie o tym marzą żeby w Rosji nie było Rosjan!

Do ludzie tworzący państwo to nie było w Rosji!

Usłyszeć to od prezentera telewizyjnego, a nawet powiedzieć całemu krajowi, jest silniejsze niż plwocina w duszy. To wygląda jak do tańca czarownic na rosyjskich trumnach!

- dobrze powiedziane, suko!

A fakt, że w wyniku zdradzieckiego ataku hitlerowskich Niemiec na ZSRR wybuchła Wielka Wojna Ojczyźniana, a nasz wielonarodowy naród poniósł straszliwe straty - około 27 milionów ludzi, - przypomnij mi o tym?! I co większość zabitych to Rosjanie– czy to jak nic?

Nie pamiętamy tego szczególnie, zamiast tego opowiadamy o tym z ekranów telewizorów. „Holokaust sześciu milionów Żydów”, który nigdy nie miał miejsca?! Czy wylewamy nasze „krokodyle łzy” tylko za Żydów?

To jest „naród wybrany przez Boga”, Twoja matka!!! Więc?

Weźmy niedawną „zimną wojnę”, którą nam dali Amerykańscy Żydzi w sojuszu z Radzieccy Żydzi w wyniku czego ZSRR upadł?!

Wydawać by się mogło, że ZSRR upadł pod naporem Żydów, a jednak powstała Rosja! Jedna nazwa kraju została zastąpiona inną! Czy to coś strasznego? Czy to prawda?

Nie, to nieprawda! Prawda jest taka, że ​​zimna wojna ostatecznie doprowadziła Rosję do straszliwych strat ludzkich, których skala była porównywalna do strat ludzkich poniesionych przez ZSRR podczas Wielkiej Wojny Ojczyźnianej!

Ogólny obraz demograficzny można zobaczyć na tych dwóch wykresach:

Jeśli zwrócić uwagę na trendy, to 15 lat po Wielkiej Wojnie Ojczyźnianej populacja ZSRR powróciła do stanu przedwojennego. A Rosja jeszcze nie otrząsnęła się ze skutków zimnej wojny! Jeszcze 2 lata temu liczba urodzeń w Rosji przekroczyła liczbę zgonów!!!

A po takim koszmarze, jakiego doświadczyli Rosjanie mieszkając w Rosji, prezenterka telewizyjna Tina Kandelaki usłyszała: „Rosjanie podnieście rękę, kim tu jesteście? Gdzie tu jesteście?”, jest wyraźnie postrzegany jako bluźnierstwo!!!

W normalnym społeczeństwie po takich stwierdzeniach zostaje się bez pracy! I tu następuje zwrot w stronę tych, którzy o tym mówią Telewizyjna sprośność powiedział Nikicie Michałkowowi!

Odpowiedź VGTRK: „Najnowszy odcinek programu telewizyjnego Besogon rzeczywiście nie został wyemitowany ze względów etycznych. Kanały holdingu nie pozwalają na publikację materiałów, które nasi koledzy z warsztatu telewizyjnego mogą uznać za nieprzyjazne, a tym bardziej. , obraźliwe.”

Czyli „Besogon” okazał się bezsilny wobec prawdziwych demonów?

Nie ma mowy! Nikita Michałkow zdemaskował te demony w rosyjskiej telewizji swoim „Besogonem”!

A to już jest Zwycięstwo!

Przecież z niewidzialnym, ukrytym wrogiem, którego nazywamy „piątą kolumną”, można walczyć tylko wtedy, gdy wróg ten się zidentyfikuje.

A teraz jest właśnie taki przypadek!


A co do „Gdzie jesteście Rosjanie w Rosji?” Wszystkim przedstawicielom „piątej kolumny” pragnę przypomnieć słowa naszego klasyka literatury, pisarza Mikołaja Gogola: „Jeśli Rosjanom pozostanie tylko jedno gospodarstwo, Rosja się odrodzi” .

A teraz minęły prawie 2 lata od opublikowania tej notatki w Internecie... W tym czasie udało się wypłynąć na światło dzienne absolutnie monstrualna informacja:

„Według odtajnionych danych Państwowego Komitetu Planowania ZSRR straty Związku Radzieckiego w czasie II wojny światowej wyniosły 41 milionów 979 tysięcy, a nie 27 milionów, jak wcześniej sądzono. To prawie jedna trzecia współczesnej populacji Federacji Rosyjskiej!” .

Nie wiem jak ty, czytelniku, ale ja osobiście byłem zszokowany nową liczbą strat ZSRR, ogłoszoną przez zastępcę Dumy Państwowej Nikołaja Zemcowa, w której miałem szczęście żyć przez 31 lat.

Jednocześnie tu i tam, na tym tle, ktoś zadaje pytanie: „Co to są Rusi?”

Pozwólcie, że w końcu odpowiem w całości!

Rus - potomkowie legendarnych Hiperborejczyków

Słowa „Rusi”, „Rosjanie”- przymiotniki, pochodzą od słowa „Rus”. A „Rus” - Oznacza "światło" . Stąd wyrażenie: "brązowe warkocze"(blond warkocze) i definicja „Rosyjscy Słowianie”(lekcy Słowianie), który był używany 100-150 lat temu. W odniesieniu do osoby termin „Rus” dotyczy to zarówno koloru skóry, jak i koloru włosów...

I być jasnowłosy Lub Rosyjski- wcale nie oznacza bycia naturalną blondynką lub blondynką o niebieskich oczach.

Dwa zdjęcia i cytat ze strony „She Knows”: „Nie ma znaczenia, czy jesteś Rosjanką od urodzenia, czy zostałaś Rosjanką po wizycie w salonie kosmetycznym. Pomożemy Ci zawsze pozostać promienną i bystrą, ogólnie rzecz biorąc, prawdziwą jasnowłosą dziewczyną!”


.

Co znaczy „być jasnowłosym od urodzenia?” Pomyśl o tym!

To oczywiście oznacza mają określoną genetykę.

Następnym krokiem w tym logicznym łańcuchu, skoro dotarliśmy do genetyki, jest pytanie: Od kogo my, Rosjanie, przybyliśmy? Krew jakich przodków płynie w naszych żyłach?

Odpowiedź daje rakologia: ludzie o czarnej skórze, czarnych włosach i czarnych oczach – czarni – niewątpliwie urodzili się w strefie równikowej planety, gdzie poziom promieniowania słonecznego jest najwyższy, a ich antypodami są ludzie o białej skórze, z blond włosy i jasne oczy bez wątpienia urodziły się w ubogim w promieniowanie słoneczne obszarze planety - w Arktyce.

Nowoczesne słowo "Arktyczny"- oznacza obszar, region, terytorium położone poza linią koła podbiegunowego (66°33′44″), na którym latem występuje dzień polarny, a zimą noc polarna, którego czas trwania zależy od szerokości geograficznej danego miejsca i bliskości do bieguna planety. Starożytny i dokładny odpowiednik tego słowa "Arktyczny"Hiperborea.

Aby teraz zrozumieć, jakim narodem, narodem czy społecznością są ROSJANIE, wystarczy zwrócić uwagę na starożytny tytuł głowy Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej. Od czasu istnienia Cesarstwa Bizantyjskiego (Wschodni Rzym) ten tytuł kapłański brzmi następująco: „patriarcha krajów hiperborejskich”!

„Hyperborea to wszystko na północ od Bizancjum” – powiedział niedawno do kamery patriarcha Cyryl. https://youtu.be/AVtoIlMiKDM


Patriarcha krajów hiperborejskich.

Takie uznanie przed kamerą zwierzchnika Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej jest wiele warte! To znaczy, że narodem tworzącym państwo w Rosji są Rosjaniesą potomkami tych słynnych Hiperborejczyków który niegdyś, tysiące lat temu, nauczał nauk i sztuk starożytnych Greków, Egipcjan i innych ludów...

Jak mówią, jeśli patriarcha Cyryl powiedział „A”, to należy także rozpoznać „B”!

Jasne oczy i brązowe włosy to nie tyle znak rasowy, co geograficzny!

Aby to zrozumieć, zachęcam teraz czytelnika do wybrania się w podróż od zoologii do antropologii i badań nad rasą kim jesteśmy.

Zoologia(od starożytnego greckiego ζῷον - zwierzę + λόγος - nauczanie) - nauka przedstawicieli królestwa zwierząt, w tym ludzi. Antropologia(od starożytnego greckiego ἄνθρωπος – człowiek; λόγος – nauka) – zespół dyscyplin naukowych zajmujących się badaniem człowieka, jego pochodzenia, rozwoju, istnienia w środowisku naturalnym (naturalnym) i kulturowym (sztucznym). Antropologia bada różnice fizyczne między ludźmi, które historycznie rozwinęły się podczas ich rozwoju w różnych środowiskach naturalnych i geograficznych. Badania rasowe- jeden z głównych działów antropologii poświęcony badaniu ras ludzkich (problemy klasyfikacji ras współczesnych, ich rozmieszczenia geograficznego, historii powstawania itp.).

Dziś toczą się ciągłe debaty między historykami na temat tego, kim byli, ze względu na swoje pochodzenie rasowe i plemienne, ci ludzie, których nazywamy starożytnymi Rzymianami, starożytnymi Grekami (Hellenami), Etruskami, Galilejczykami..., których wizerunki dotarły do ​​nas w formie rzeźb i mozaikowych obrazów podłogowych?

Spójrzcie na ten portret kobiety z makijażem przypominającym dzisiejsze rosyjskie piękności, datowany na III wiek. Jest to główna atrakcja starożytnego galilejskiego miasta Tzipori. Według historyków ludność starożytnej Galilei składała się głównie z Hellenów (Greków) z niewielkim udziałem syryjskich Aramejczyków...

Zatem Hellenowie to Grecy? Większość z nich żyła w starożytnej Galilei. I dlatego Greczynka patrzy na nas z portretu?

Kim byli ci ludzie, bardzo podobni do współczesnych Rosjan, którzy pozowali starożytnemu rzeźbiarzowi?

To naprawdę było Grecy?

Wiadomo na pewno, że sami się nazwali Hellenowie, co można przetłumaczyć na współczesny rosyjski jako „dzieci bogów”. Rdzeń „ell” jest nam dobrze znany od hebrajskiego słowa „elohim” – bogowie i arabskiego słowa „Allah” – Najwyższy. Tutaj korzenie „all” i „ell” są synonimami. Z tego wynika prosty wniosek, że imię własne „Hellenowie” nie oznaczało narodowości, ale odzwierciedlało jedynie światopogląd tak zwanych „starożytnych Greków”: uważali się za „dzieci bogów”. Lubię to!

Co na ten temat mówią naukowcy?

Współczesna nauka opiera się na dwóch hipotezach dotyczących pochodzenia ras ludzkich – policentrycznej i monocentrycznej.

Z punktu widzenia monocentryzmu rasy współczesne wyłoniły się z jednego obszaru globu w procesie zasiedlania neoantropów, które następnie rozprzestrzeniły się po całej planecie, wypierając bardziej prymitywne paleoantropy.

Tradycyjna wersja osadnictwa prymitywnych ludzi głosi, że przodek człowieka pochodził z Afryki Południowo-Wschodniej. Jednak radziecki naukowiec Jakow Roginsky rozszerzył koncepcję monocentryzmu, sugerując, że siedlisko przodków Homo sapiens rozciągało się poza kontynent afrykański.

Niedawne badania naukowców z Australijskiego Uniwersytetu Narodowego w Canberze całkowicie podały w wątpliwość teorię o wspólnym afrykańskim przodku człowieka.

Zatem testy DNA starożytnego skamieniałego szkieletu sprzed około 60 tysięcy lat, znalezionego w pobliżu jeziora Mungo w Nowej Południowej Walii, wykazały, że australijski aborygen nie ma żadnego związku z afrykańskim hominidem.

Zdaniem australijskich naukowców teoria wieloregionalnego pochodzenia ras jest znacznie bliższa prawdy.”

Zgodnie z teorią policentryzmu ludzkość jest wynikiem długiej i niezależnej ewolucji kilku linii filetycznych.

Policentryzm polega na krzyżowaniu się przedstawicieli protorras na granicach swoich obszarów, co doprowadziło do powstania ras małych lub pośrednich: np. południowosyberyjskiej (mieszanka rasy kaukaskiej i mongoloidalnej) czy etiopskiej (a mieszanina ras kaukaskich i murzyńskich).

Zachęcam teraz czytelnika, aby pomyślał w kierunku „policentryzmu”. Proponuję jednak podejść do tego tematu z nietypowej strony - odchodząc od zoologii, badając życie wszystkich zwierząt, w tym ludzi.

Wyobraź sobie, że niedźwiedź brunatny jest jak Murzyn lub Mongoloid, wtedy jego najbliższy krewny, niedźwiedź polarny, będzie jak Europejczyk.

W tej interpretacji zoologii interesujące jest spojrzenie na obszar występowania niedźwiedzia brunatnego, przynajmniej w Federacji Rosyjskiej. Oto mapa. Wszystko zacienione na brązowo jest siedliskiem niedźwiedzia brunatnego.

A oto obszar występowania niedźwiedzia polarnego. Słusznie nazywany jest władcą Arktyki. Jest doskonale przystosowany do życia w najsurowszych warunkach Dalekiej Północy. Czerwone kropki oznaczają „szpitale położnicze” niedźwiedzi polarnych:

Przy takim porównaniu zoologicznym i przy takim obszarze występowania niedźwiedzia polarnego jest on nie tylko „Europejczykiem”, ale „Hyperborejczykiem”, ponieważ jego głównym siedliskiem jest Arktyka, Daleka Północ.

Kolor jego futra (biały) jest dostosowany do koloru śniegu, natomiast kolor futra jego południowego krewnego (brązowy) jest dostosowany do koloru gleby.

Osoba nie ma futra, ma gładką skórę, ale występuje ona również w różnych kolorach i odcieniach. Do czego jest przystosowany?

Dlaczego są ludzie o białej skórze, ludzie o czarnej skórze i istnieje kilka pośrednich opcji kolorystycznych - osoby o żółtej i czerwonej skórze?

Naukowcy twierdzą, że ludzka skóra jest przystosowana do natężenia promieniowania słonecznego, które można rozpatrywać jako promieniowanie cieplne w zakresie podczerwieni, jako promieniowanie świetlne w zakresie widzialnym oraz jako promieniowanie ultrafioletowe poza zakresem widzialnym.

Pod względem wskaźników energetycznych najsilniejszym promieniowaniem słonecznym jest promieniowanie ultrafioletowe.

Jeśli promieniowanie cieplne i światło widzialne można uznać za zjawiska falowe, to ultrafiolet ze względu na wpływ, jaki ten rodzaj promieniowania słonecznego wywiera na różne obiekty (efekt fotoelektryczny), przypomina raczej ruch mikrogradu lub roju małych kul . Jak się okazało, ze względu na swoje szczególne właściwości, światło ultrafioletowe jest nie tylko głównym motorem fotosyntezy zachodzącej w roślinach, ale także głównym producentem witaminy D w warstwie podskórnej organizmu człowieka. Witamina D odpowiedzialna jest za odporność człowieka. Dlatego Natura (lub Bóg, jak kto woli) zadecydowała, że ​​ludzie urodzeni w rejonie równika powinni być czarni, a urodzeni w Arktyce mieli przezroczystą skórę (przezroczystą skórę) - byli biali.

Oto wyjaśnienia naukowców:

„Przykładowo ciemna pigmentacja skóry chroni ludzi żyjących w pasie równikowym przed nadmierną ekspozycją na promienie ultrafioletowe, a wydłużone proporcje ich ciała zwiększają stosunek powierzchni ciała do jego objętości, ułatwiając w ten sposób termoregulację w przeciwieństwie do gorących warunków mieszkańcy niskich szerokości geograficznych, ludność północnych regionów planety ma przeważnie jasną skórę i kolor włosów, co pozwala im przyjmować przez skórę więcej światła słonecznego i zaspokajać zapotrzebowanie organizmu na witaminę D. .

Podobnie jest z ludzkimi oczami!

Dziś najjaśniejsze oczy mają ci, których przodkowie byli Hiperborejczykami – tubylcami Dalekiej Północy. To prawie 65% wszystkich współczesnych Słowian.

Odpowiednio najciemniejsze oczy to te, których pierwsi przodkowie urodzili się w pobliżu strefy równikowej planety.

„Kolor oczu wskazuje na dziedziczność geograficzną. Osoby o oczach niebieskich najczęściej spotyka się w regionach północnych, o oczach brązowych – w miejscach o klimacie umiarkowanym osoby o oczach czarnych żyją w rejonie równika. Większość osób o niebieskich oczach żyje w Bałtyku Ciekawostka: w Estonii prawie 99% mieszkańców ma niebieskie oczy.”.

Jaki z tego nasuwa się wniosek?

Jeśli spojrzysz teraz na mapę świata i znajdziesz na niej Grecję (Hellas), stanie się jasne, dlaczego dziś białoskórzy i jasnookie mieszkańcy Arktyki (Hyperborea) uwielbiają latać jak ptaki wędrowne do miejsc wojskowych i kulturową chwałę swoich przodków!

A jeśli teraz przyjrzymy się dziełom starożytnego greckiego historyka Herodota, odkryjemy, że Herodot wspomina o pewnym północnym kraju Hiperborea i to podkreśla „Uważano, że mędrcy, którzy nauczali Greków nauk i sztuk, przybyli z kraju Hiperborejczyków” . (Herodot. IV 13-15; Himer. Orat. XXV 5).

A gdzie znajdował się ten właśnie „kraj Hiperborejczyków”, widać wyraźnie, jeśli spojrzymy na mapę Ptolemeusza, późnohelleńskiego astronoma, astrologa, matematyka, mechanika, optyka, teoretyka muzyki i geografa. Mieszkał i pracował w Aleksandrii w Egipcie, gdzie prowadził obserwacje astronomiczne.

Ptolemeusz sporządził tę mapę świata około 140 roku naszej ery: starożytna Hyperborea znajdowała się dokładnie w Arktyce i na terytorium współczesnej Rosji.

Mapa ta bezpośrednio wskazuje, że rodowy dom białoskórych i niebieskookich Hiperborejczycy istniał region położony pomiędzy 60 a 70 stopniem szerokości geograficznej północnej, który był rzeczywiście pozbawiony promieniowania słonecznego.

Dziś możemy ze 100% pewnością stwierdzić, że geny hiperborejskie noszą wszyscy bez wyjątku ludzie, którzy mają jasne oczy (niekoniecznie niebieskie). A to co najmniej połowa wszystkich Słowian żyjących dziś na planecie! Co więcej, jasny kolor oczu to nie tylko „znak rasowy”, to także znak geograficzny wskazujący na pochodzenie pierwszego przodka Słowian z regionu arktycznego (Hyperborea).

W rzeczywistości tacy jesteśmy, rosyjscy Słowianie! I taki właśnie jest nasz rodowód. A to, że nasza historia jest bardzo zagmatwana, wynika z tego, że ktoś naprawdę chciał ją pomieszać, a także wyciąć i sfałszować, aby oszukać ją w oczach całej ludzkości, aby uzyskać coś w rodzaju „biblijnego pierworodztwa”.

Kim są ludzie, którzy z stulecia na stulecie dążą za pomocą kłamstw, rewolucji i wojen, aby zostać „królami wszystkich narodów” na planecie i zastąpić Hiperborejczyków, którzy przez długi czas pełnili rolę misjonarza ludzie?

Wiadomo kto – są to tzw. Żydzi i ich panowie.

Część 3:

Jeśli Hiperborejczycy uważali się za boskich w duchu i z urodzenia, to Żydzi w koncepcji byli „wybranymi przez Boga”!

Hiperborejczycy naprawdę uważali się za ludzi dosłownie podobnych do bogów, o czym świadczy fakt, że rzeźbili z siebie wizerunki swoich bogów!


Bóg Apollo z Hyperborei i bogini polowań Diana (Artemida).

A oto jak wyglądali „wybrani przez Boga” Żydzi na przestrzeni wieków:

Władimir Budancew:

„Judaizm jest religią czysto nacjonalistyczną – rasistowską i szowinistyczną, przygotowującą Żydów do zwycięstwa na każdych warunkach i za wszelką cenę – aż do całkowitego zniszczenia przez Żydów wszystkich nie-Żydów, całej ludzkości.

Czas podać prawdziwą przyczynę pojawienia się nastrojów antysemickich we wszystkich narodach nieżydowskich wkrótce po tym, jak Żydzi zamieszkają na ich terytorium.

Wszystko to działo się i dzieje się od tysięcy lat, i zawsze dzieje się według tego samego scenariusza. Opiera się ona na strategii istnienia narodów nieżydowskich i Żydów: nie-Żydzi żyją na określonym terytorium, tworząc własne społeczeństwo, a Żydzi żyją w określonych narodach, tj. osiedlać się w społeczeństwach już stworzonych przez inne narody i żyć z nich, niszcząc je.

Uderzającym przykładem jest rewolucja w Rosji w 1917 roku. Kiedy Żydzi doszli do władzy, nie tylko zajęli miejsce starej elity i przejęli kontrolę w swoje ręce. Rozpoczęli fizyczne wyniszczanie całej przedrewolucyjnej elity rosyjskiej. Rozstrzelano rodzinę cesarską, zamordowano szlachtę, zniszczono klasę średnią (kułaków), przedstawicieli elity rosyjskiej wypędzono ze swojego państwa i zamieniono w uchodźców w innych krajach. Te. pokazuje to bardzo wyraźnie, że strategia narodu żydowskiego ma na celu zniszczenie elit narodowych narodów nieżydowskich i zajęcie ich miejsca.

Przyjrzyjcie się uważnie, kto był w kierownictwie Rosji za czasów Jelcyna, kto faktycznie kontroluje nasze państwo pod rządami Putina, kto stoi na czele Ukrainy, kto lobbuje we wszystkich interesach klanu Rothschildów w USA i Europie, dlaczego ONZ tak zazdrośnie kontroluje nierozprzestrzenianie broni nuklearnej we wszystkich krajach świata z wyjątkiem Izraela. To pytanie, tj. Relacje między Żydami a Homo Sapiens stanowią dla badaczy niezaorane pole.

Życie w obrębie innych narodów i niemożność założenia własnej osady, nie krzyżowanie się z właścicielem, zewnętrzna mimikra właściciela, ale nie asymilacja, manipulacja właścicielem, systematyczna, wytrwała praca nad przejęciem władzy – wszystko to pozwala stwierdzić, że to wyewoluował gatunek Homo Sapiens zupełnie inny sposób bycia, różniący się od innych narodów i ze względu na ogromną przepaść pomiędzy Żydami a innymi narodami (Chińczycy, Słowianie, Murzyni, Niemcy itp.).

Sensowne jest rozdzielenie ich na odrębny gatunek biologiczny" .


Wybrani przez Boga Żydzi Ukrainy.

Zagadka dla dorosłych od blogera Iprit:

1 Adama poznałem Przeddzień, jego żona; a ona poczęła i urodziła Kaina i powiedział: Pozyskałem człowieka od Pana.
2 I urodziła jego brata, Abel. A Abel był pasterzem owiec, a Kain był rolnikiem.
3 Po pewnym czasie Kain przyniósł Panu dar z owoców ziemi,
4 I Abel przyniósł także pierworodne stada swojej trzody i ich tłuszcz. I wejrzał Pan na Abla i jego dar,
5 Ale on nie szanował Kaina ani jego daru. Kain bardzo się zdenerwował i jego twarz posmutniała.
6 I rzekł Pan do Kaina: «Dlaczego jesteś zmartwiony?» i dlaczego twoja twarz opadła?
7 Jeśli dobrze czynicie, czy nie podnosicie oblicza swego? a jeśli nie czynicie dobrze, grzech czai się u drzwi; przyciąga cię do siebie, ale ty go dominujesz.
8 I Kain rozmawiał ze swoim bratem Abelem. A gdy byli na polu, Kain zbuntował się przeciwko swemu bratu Ablowi i zabił go.
9 I rzekł Pan do Kaina: Gdzie jest Abel, twój brat? Powiedział: Nie wiem; Czy jestem stróżem mojego brata?
10 I rzekł: Cóż uczyniłeś? głos krwi twego brata woła do Mnie z ziemi;
11 A teraz jesteś przeklęty na ziemi, która otworzyła swoje usta, aby przyjąć z twojej ręki krew twojego brata;
12 Gdy będziesz uprawiał ziemię, nie wyda ci już swej siły; będziesz wygnańcem i tułaczem na ziemi.
13 I Kain rzekł do Pana: Moja kara jest większa, niż można znieść;
14 Oto teraz wypędzasz mnie z powierzchni ziemi i ukryję się przed Twoim obliczem, i będę wygnańcem i tułaczem na ziemi; a kto mnie spotka, zabije mnie.
15 I rzekł do niego Pan: za to każdy, kto zabije Kaina, poniesie siedmiokrotną zemstę. I Pan dał znak Kainowi, aby nikt, kto go spotka, nie zabił go...

Pytanie brzmi, kto mógł zabić Kaina, gdyby zgodnie z logiką narracji biblijnej w tamtym czasie na planecie był tylko trzech Żydów: Adam, Ewa i sam Kain?

Informacje wyjaśniające ze strony żydowskiej: „Kraina Kanaan (po hebrajsku), w wersji rosyjskiej - Kanaan, od słowa akhnaa - „łuk”, „poddanie się” (Wszechmocnemu) To jest w podstawowym tłumaczeniu „Technicznie” - tak się nazywało najsilniejszego plemienia ze wszystkich plemion zamieszkujących to terytorium”. .

Jak to się stało, że pozycja boskich Hiperborejczyków na arenie światowej zachwiała się kiedyś, a ich miejsce pod Słońcem zajęli „wybrani przez Boga” biblijni Żydzi?

Odpowiedź na to pytanie kryje się w żydowskim micie o Sodoma I Gomora. Żydzi przedstawiali w Biblii mieszkańców tej dwójki. Miasta kananejskie(czytaj Hiperborejczycy) jako strasznych libertynów i homoseksualistów, na których Bóg rzekomo był tak zły, że zniszczył ich ogniem z nieba!

Ponadto, aby zrozumieć naszą prawdziwą historię poprzez „opowieści żydowskie”, ważne jest, aby wiedzieć, że według żydowskiej Tory „Bóg Pisma Świętego” uczynił ich, Żydów, wybranymi przez Boga i nakazał im, Żydom, zniszczyć resztki Kananejczyków(czytaj - Hiperborejczycy), aby całkowicie zniknęli z powierzchni ziemi!

Szczegóły tej historii ujawniłem w dwóch osobnych artykułach:

Z reguły, gdy mówię coś o „ludach biblijnych”, moi przeciwnicy mówią na przekór: ilu jest takich Żydów na świecie? Czy byli w stanie pokonać tak silny naród jak Rosjanie? Okazuje się, że Rosjanie to słabeusze?

Mówię w takich przypadkach: czy nie dziwi Was, że jedna mucha w maści może zamienić całą beczkę miodu w produkt niejadalny?! Jest jeszcze jeden dobry przykład – spójrz, jak silna jest rdza, powodująca korozję żelaza! Podobnie ludzie „Ósmy dzień stworzenia” zdolną niczym rdza do stopniowego niszczenia ludzi „szóstego dnia stworzenia”.

Teraz oczywiście nadszedł czas, aby ujawnić charakterystyczną technikę Żydów, dzięki której w starożytności niszczyli miasta „Kananejczyków”, jedno po drugim, a we współczesnej historii niszczyli całe kraje, a nawet imperia.

Ta charakterystyczna technika Żydów nazywa się „Dziel i rządź”.

Wiele osób słyszało to wyrażenie już wcześniej i ja też je słyszałem, ale dopiero stosunkowo niedawno udało mi się je zrozumieć i w pełni pojąć.

Dlaczego nie mogłem rozgryźć tego wcześniej?

Bo zmyliły mnie te informacje podawane w różnych encyklopediach:

„Jest to ogólnie przyjęte takie było motto polityki zagranicznej starożytnego Rzymu, ale wśród starożytnych autorów nie znaleziono żadnych dowodów na ten temat. Niemiecki poeta Heinrich Heine (list z Paryża z 12 stycznia 1842 r.) uważał, że autorem tego motta był król Macedonii (359-336 p.n.e.) Filip (382-336 p.n.e.), ojciec Aleksandra Wielkiego.

Uważa się, że pierwszym władcą, który oficjalnie użył tego wyrażenia, był król francuski Ludwik XI (1423–1483), który powiedział: „Diviser pour regner” – „Dziel, aby panować”.

Wyrażenie to stało się powszechnie znane dzięki francuskiemu ekonomiście i filozofowi Pierre’owi Josephowi Proudhonowi (1809-1865), który ironicznie powiedział: „Dziel et impera, dziel i rządź, dziel, a będziesz królować, dziel się, a staniesz się bogaty; podzielcie, a będziecie zwodzić ludzi i zaślepiacie ich rozum, i będziecie drwić ze sprawiedliwości”.

Niezależnie od źródła pochodzenia, jego znaczenie nie wymaga wyjaśnienia. Jest to strategia zdobywania i utrzymywania władzy poprzez podzielenie większej koncentracji władzy na grupy, które indywidualnie mają mniejszą władzę, w celu zapobiegania jednoczeniu się mniejszych grup. W historii ludzkości strategia ta była wielokrotnie testowana na podbitych i ujarzmionych narodach w obawie, że mogą się zbuntować (ucisk rasowy)”.

W rzeczywistości (i to oczywiście nie jest nigdzie napisane, trzeba się tego domyślić) zasada „dziel i rządź!” - i istnieje charakterystyczna technika Żydów, której używają do niszczenia obcych im cywilizacji.

Możliwe, że plemię biblijnych kapłanów – Żydów przez duże J, które studiowało w starożytnym Egipcie – jako pierwsze zastosowało tę zasadę (technikę) przeciwko starożytnemu Rzymowi, który ostatecznie rozpadł się na Cesarstwo Wschodniorzymskie (Bizancjum) i Cesarstwo Zachodniorzymskie , które następnie zostało przekształcone w „Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego”.

„Cesarstwo Rzymskie (łac. Imperium Romanum, starogreckie Βασιλεία Ῥωμαίων) to postrepublikańska faza rozwoju starożytnej państwowości rzymskiej, której cechą charakterystyczną była autokratyczna forma rządów oraz duże posiadłości terytorialne w Europie i basenie Morza Śródziemnego. jedyne państwo w historii posiadające wszystko nad Morzem Śródziemnym Ramy chronologiczne istnienia Cesarstwa Rzymskiego obejmują okres od panowania pierwszego cesarza Oktawiana Augusta do podziału imperium. na Zachód i Wschód i późniejszy upadek zachodniego imperium rzymskiego, czyli od 27 roku p.n.e. mi. do 476. Wschodnia część Cesarstwa Rzymskiego, z centrum w Konstantynopolu, istniała przez kolejne 977 lat – do roku 1453.”. .

Jak to wtedy zrobiono, możemy się tylko domyślać. Wiemy jednak absolutnie dokładnie, jak robiono to w średniowieczu i jak robi się to obecnie.

W osobach będących ofiarami szuka się przede wszystkim złych ludzi. „Karmią” pieniędzmi, różnymi świadczeniami, narzuca się im ideologię diametralnie sprzeczną z zasadami moralnymi zdrowej moralnie większości społeczeństwa… Następnie przy pomocy specjalnej psychotechniki zamieniają się w działaczy opozycji którzy aktywnie niszczą rdzeń moralny własnego narodu... Ostatecznie w rezultacie okazuje się, że w narodzie podzielonym na dwie części wybucha wojna domowa, w której coraz więcej ludzi zaczyna akceptować... Po tym pozostaje utrzymać ogień wojny domowej aż do całkowitego zwycięstwa jednej ze stron. Zwycięzcą z reguły jest strona kontrolowana przez potomków biblijnych Żydów…

Przypomnę wszystkim, że twórca „marksizmu”, na którym ostatecznie wyrosła idea socjalizmu Lenina-Stalina, był wnukiem dwóch rabinów. Karol Marks to jego pseudonim literacki. I jego prawdziwe pełne imię i nazwisko. — Mordechaj Marks Levy.

Najbardziej oczywistym przykładem wdrożenia tej charakterystycznej dla Żydów techniki „dziel i rządź” jest rewolucja październikowa w Imperium Rosyjskim w 1917 r. i późniejsza wojna domowa w latach 1918–1922, podczas których naród został podzielony na „czerwonych” i "biały". To prawda, że ​​​​nie skupiano się na najbardziej okrutnych ludziach w Rosji, ale na najbiedniejszych. Zaproponowano im słodką ideę żydowskiego socjalizmu w żydowskiej wersji.

Co z tego wynikło, jest dobrze znane każdemu... Wiadomo też, jaką cenę zapłacił naród rosyjski za ten socjalizm - miliony zabitych wyłącznie z powodu różnic ideologicznych...

Ciąg dalszy napiszę później... Jest jeszcze wiele do powiedzenia...

Jednakże, gdy został poproszony „Rosjanie, kim jesteście? A gdzie jesteście?!”, wydaje mi się, że już odpowiedziałem.

informacje o mobie